lycka

2013 har fått en fantastisk fin början. Nyårsafton var lugn. Vi var bortbjudna på middag och fick jättegod gryta och sedan en gudomlig cheesecake. Vid tolvslaget stod vi på torget och tittade på fyverkerierna och pussades. Strax efter det körde vi hemåt och kan man få börja året på ett finare sätt än att få somna i sin favoritfamn? Tror inte de.
 
Annars började väl året sådär. Lyckats dra på mig halsfluss och mår väldigt kasst. Sover mest och är irriterad för att man inte kan jobba.
 
Jag har inte så stora förväntningar på 2013. Inte massor av nyårslöften och sådär. Tar det lite som det kommer. Jag ska ta bättre hand om mig själv. Det är väl det.
 
Året kommer även börja väldigt fint för jag ska flytta ihop med min fina pojkvän. Vilket gör mig så himla varm inombords. Världens finaste kille. Få somna och vakna tätt intill honom varje dag och att ha alla sina saker på ett och samma ställe igen. Slippa fara fram och tillbaka och kunna planera upp vardagen igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0