Översocial - Javisst!

Haft finbesök av mamma och mormor. Det är väl härligt när man ringer och säger till dem : "Hej, idag har jag tråkigt. Kom och fika med mig och glöm inte att ta med er fika så fixar jag kaffe." Bara att visa folk vad skåpet ska stå. Inget konstigt med de. Nej, skämt åsido. 

För övrigt så har jag väldigt mycket tankar just nu. Om typ.. Allt. Inte som kan förkortas ner här lite kort och fint sådär då. Njae jag får nog skriva ihop något längre om jag ska kunna formulera mig.

Det bästa jag kommit på denna veckan måste nog vara att jag ska införskaffa mig en litet bok. En fin, lagom stor personlig bok. Där jag kan skriva ner alla små fina, tänkvärda, roliga, söta, hemska citat jag kommer över. Jag älskar citat och små meningsfulla texter. För man fastnar vid dem som stämmer in på ens egen verklighet just då. Så det är minsann planen!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0