Beslutsångest!

Har drabbats av någon så fuktansvärd beslutsångest. Märkligt. Jag är annars den som alltid ligger steget före och vet precis vad jag tycker eller hur jag vill ha det. Jag pratar givetvis om mitt hår.

Förtillfället är jag inne i en sådan där period att jag inte tycker jag passar i något speciellt och vet inte riktigt vad jag är sugen på. Vilket är väldigt olikt mig. Har väl haft ungefär alla hårfärger man kan tänka sig. Allt från mörkt, till rött, till aprikos, till blont, till typ vitt, till kopprigt till. .. ja. Så fortsätter det ja..

Gaah... Vilka ilandsproblem då. Klippa av en bit ska jag iallafall. frågan är om de ska bli kopprigare, rödare, mörkare eller bara ljusare... Hmm....

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0