Nej det är minsann inte okej

Jag är verkligen galet trött just nu. Så frågan är om jag inte snart beger mig mot sängen trots allt. Pluggat en del. Huvudet känns som det är fyllt av information men ändå kan jag ingenting. Fast jag vet ju att jag kan det egentligen. Frustrerande. Iallafall. Som sagt. Trött. Imorgon är det praktik. Och sånglektion. Och plugg. Mycket plugg. Alltså shit vad rolig min vardag är just nu då. INTE... Men det är ju trots allt såhär den är just nu. Bättre det än att sitta och hitta på en förskönad verklighet.

Nu ska jag drickka upp mitt kaffe och sen nog bege mig mot sängen.

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Det är skönt att sova :D

2011-01-19 @ 20:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0