2011 ska jag :

Det är sjukt mycket saker som händer under 2011. Saker som ska hända oavsett och saker som ska inträffa som är upp till mig. Det blir på sätt och vis som något slags nyårslöfte. Eller ja.. Kanske..


Jag ska:


 - ta körkort (gärna förr än senare)

 - tillbringa mer tid på gymmet

 - inte stoppa i mig lika mycket fika.(För det kan inte vara hälsosamt så som jag hållt på)

 - fullfölja projektarbetet ihop med min grupp, och det ska bli bra

 - ta studenten

 - ägna mer tid åt min häst, min familj och mina underbara vänner

 - se till att ha så roligt som möjligt under hela året

 - uppdatera bloggen med fler bilder. Vilket jag ångrar jag inte gjort förut

 - Säkert en massa mer eftersom sådana här listor egentligen aldrig tar slut ;P


Jag hoppas att detta blir ett bra år. Och det är väl jag som ska se till att det blir ett bra år. Ingen annan kommer ju göra det åt mig så. haha

Take Care!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

härligt med massa saker som händer under året :D

2011-01-07 @ 18:20:24
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Hemligt

Du måste fortfarande fika massa onyttigheter med mig ;) Typ glass med massa chokladsås och chokladdoppad frukt!!!

2011-01-07 @ 19:31:33
Postat av: Yasmine

Tack så mycket :)

2011-01-07 @ 21:44:39
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0