påsk

Inspirationen är inte alltid på topp. När jag väl har något att göra är allt typ frid och fröjd. Men när man ska sätta sig och ta det lugnt en stund. Njaa.. De blir inte lika bra. Hjärnan slutar inte jobba utan fortsätter med allt som behövs göra. Snart slutar jag skolan. Då ska alla såna grejer vart klara. Jag ska verkligen inte förneka att jag är rädd.

Förövrigt är jag ganska förvånad, men tacksam, för att påskharen äntligen lärt sig vart mitt rum är. Precis utanför dörre möttes jag av ett stort påskägg idag. I det låg det en klänning. Fint. Skönt att de inte var massa godis iallafall. Faktum är att jag inte hade äit upp det. Det brukar ligga där tills nästa påsk och då ser det ganska lagom fräscht ut och slängs.

Snart får vi nog lite gäster med. Och jag Måste försöka komma på nåt att skriva om till ett skolarbete. Hmm...

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0