Torsdag morgon

Klockan är lite i nio och jag är helt klar. Vet inte om det ens hänt förut. Jag var klar vid halv. En timme innan jag ska åka in till skolan. Wow.. Haha

Förövrigt har jag både feber och känner mig helt hängig. Kände av det redan igår. Men som proffsig elev (haha det var ett skämt) tar jag en alvedon, klistrar på ett leende och låtsas att allt är okej. Idag har vi kundpass =)

Det är lite roligt på kundpassen.. För jag får väldigt ofta höra att jag är lik någon. Olika människor. Oftast sångerskor. Eller påpekas det vad jag har för stil. Haha. Jag undrar när jag ska få likna och bli igenkänd för att jag är.. Hm.. Varför inte mig själv?! haha

Tror jag ska försöka få i mig en kopp kaffe nu innan det är dags att åka.
Later!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0