Torsdag

Lååång dag idag. Först skola, sen teori på körskolan. Trodde att den bara skulle vart en timme, för då skulle jag hunnit en runda runt gymmet med. Men det gjorde jag inte för teorin varade i två.

Nu kommer jag direkt från duschen och ska dunsa direkt, bums ner i sängen! Är trött som en get av något slag och imorgon måste jag gå upp halv sex så det kan nog va bra att sova lite. =)

Imorgon står skola, sånglektion och förhoppningsvis träffa en go vän på schemat! Lovely! Så vi får väl se om det blir som planerat. Men de hoppas jag minsann.

Nu fullkomligt ropar sängen på mig och att döma av tyngden på mina ögonlock borde jag nog sova nu.

Godnatt!
Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0