Och vi börjar dagen med lite smärta

Kom hem för en liten stund sedan från tandläkaren. Börjar inte skolan förrän kvart över 12. Igår var det praktik, Natta följde med hem hit efter det och hon sover fortfarande. Haha. En riktigt sömntuta det där. Så igår sjöng vi lite Lips till x-box, tittade på fångarna på fortet och så. ( Bara som en liten parantes fyllde faktiskt Bill och Tom, tvillingarna i Tokio Hotel, år igår. ;P haha )

Nu har jag så ont i munnen så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men kul är det INTE. Jösses. Och Kundpass i eftermiddag med. Det blir väldigt kul att va glad och social med denna smärtan vill jag lova.

Nej nu ska jag nog försöka väcka Natta eller nåt. Haha.

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0