Homemade

Eftersom vi gör om på vår övervåning fick jag flytta in alla mina syprylar på mitt rum. Symaskin, alla tyger, trådar, nålar, sax, sprättare, provdocka. You name it. Saken är bara den att jag har ett ganska litet rum så därför måste ju allt packas ihop. Men hur kul är det med en opersonlig liten låda att samla sina saker i? Inte min grej! Jag förvarar istället alla mina sysaker i dessa :





Från början två stycken helt vanliga skokartonger. Men med lite lim, pressentpapper och tålamod så har det blivit två stycken lite roligare lådor att förvara alla sysaker i. Ser sjukt mycket snyggare ut och är sjukt mycket roligare att ha framme! I like it a lot!

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0