. . .

Har precis krypit ner i sängen. Redo för att sova om jag så skulle vilja det. Naglarna är nymålade men jag orkade inte ta bort det som hamnade på fingrarna. Får bara inte glömma att göra det imorgon innan skolan. Skolfoto imorgon med. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig och faktum är att jag tänker inte bry mig. Jag tänker ta det som känns bra imorgon och that´s it. Man ser alltid mongo ut på skolfoton iallafall. Det lär inte ha ändrats.

Förtillfället känns mitt huvud lika tomt på inspiration som vårt vardagsrum är på möbler. Haha. Men man måste nog ha lite svackor ibland. Hur skulle man annars kunna uppskatta när inspirationen är på topp liksom. Nja, det lär nog bli bättre skulle jag tro.


Hörs imorgon.
Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0