varför?

Jag förstår inte hur man kan vara rastlös, arg, sur, lessen, glad, övertrött, trött, sprallig och typ alla andra känslor på en och samma gång. Mest rastlös tror jag. Jag vill göra något. Jag vill ha något att längta lite efter. Men de är väl lite så när all stress lugnat ner sig en liten aning. Så mycket stress som de här senaste två veckorna vet jag inte när det sist va.

Igår när jag satt och tittade på Idol fick jag ett sådant sug. Ett sug efter att så på scen. Jag saknar det. Men det är ju bara mitt eget fel. Fasen med att man kan få sådana perioder man inte vågar någonting. Jag blir så ledsen när man tänker på det. Svårt att ta till mig berömmter jag faktiskt får. Men vet inte om jag skulle våga. Tänk om man tappar texten, en ton blir jättesur? Gaah.. jag blir knäpp av att tänka på det..

Jag vill våga =(

Nu ska jag nog fortsätta se lite på P.S. I love you. =)

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0