Torsdag

Och så var det torsdag igen. Dagarna springer fram! Åkte i allafall till skolan idag trots att jag inte mår så bra. Vi hade kundpass, vilket gick helt okej faktiskt. Men efter min kunde städade jag iordning efter mig och gick hem. När man inte mår bra från början blir de inte bättre av allt kackel det blir runt omkring en och att det känns som syret tar slut i salongen. Så jag åkte hem.

Tummen upp för att jag fått i mig riktig mat idag! Två gånger! Både nudlar och lite köttförssås och lax med pressad potatis. Skönt. Men nu får man typ ont i magen istället för att man inte är riktigt van vid att äta typ. Haha. Men men. Nu är det Biggest loser en stund.

Take Care!


Kommentarer
Postat av: dmartinsson

Sv: JO jag vet :D as gott!

2010-10-21 @ 20:26:24
URL: http://dmartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0