Torsdag, Fredag.. tiden springer iväg

God morgon, hej och hallå. Har varit rätt off från datorn de senaste två dagarna. Inte ens hunnit att titta på den. Haha. I torsdags efter sången åkte jag hem, klistrade och pysslade ihop ett fotoalbum till en kompis som firades igår. Hon ska följa med och åka skidor. Människan har aldrig stått på ett par riktiga skidor i en riktigt riktig skidbacke. Så det kan bli kul = ) och det ska dokumenteras.

Slängde som sagt även ihop ett par menyer. Framöver dyker det upp tre tjejer från klassen och då blir det halv åtta hos mig på skoj. Förmodligen blir det på fredag.

Igår då. Skola tidigt och direkt efter skolan hoppade jag och Cicci på bussen för att åka hem till henne och börja förbereda. Det blev lite stressigt och hon fick sätta sin pojkvän i arbete med för att vi skulle hinna innan resten kom. Haha. Men det löste sig väl något bra iallafall. = )

Ska bara leta upp bilderna på maten så dyker den upp med! Dock inte förrätten för den glömde jag att fota. Haha.

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0