Tisdag

Idag hade vi projektmöte. Det gick faktiskt väldigt bra och vi fick mycket gjort. Vilket känns underbart kul. HAr även hunnit iväg på ridlektion, men det gick inget vidare idag. min häst hade bestämt sig typ redan när vi gick av transporten att hon tänkte minsann inte vara snäll och duktig idag inte. Men men, det kunde gått värre. Jag ramlade inte av iallafall så.

Imorgon är det praktik igen. Ska bli roligt. Så skriver väl imorgon när jag kommit hem ifrån den skulle jag tro.

Nu väntar duschen sedan sängen!
Take care!

Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tack så himla, himla, himla mycket! Jag blir verkligen berörd. :) Kram på dig.

2010-10-17 @ 19:32:09
URL: http://www.detvarmindag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0