Så inte okej!

Så jäkla arg. Arg, ledsen och förbannad. Min dator vägrar starta. Alla mina bilder finns på den jäkla grejen. Alla. Allt till skolan. Alla bilder jag fotat, alla bilder till portfoliet och alla skolarbeten. Allt. Och nu går den inte att starta. Såklart. Paniken kommer seriöst krypandes. Får jag inte igång den under hela kvällen kan jag ju säga att jag lätt börjar gråta. Jag behöver mycket av sakerna där på till skolan. F*ck....

Iallafall så tittar kanske Cicci förbi en sväng om jag har tur. Tittar lite på idol och så. Trevligt. Fick en så jädrans söt present av hennes lillasyster idag! Eller ja, genom Cicci. Jag vet egentligen inte varför. Men det var så sjukt sött. En liten döskalleflagga. Hon vet att jag älskar döskallar. Det gav åtminstone en smula lycka till denna dagen.

Om en stund får jag väl börja med maten med men nu får jag väl titta på ny dator. Inga roliga tusenlappar att slänga ut bara sådär faktiskt... Suck...
Tacke Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0