Ny dag

Hemma från skolan igen! Eller ja, för ett tag sedan faktiskt. Kom till skolan och fick veta att första lektionen var inställd. Kul. Så vi satt i drygt två timmar och bara väntade på nästa lektion. Vilket va frisörlektion med klippmodeller. Finslipade mammas frisyr lite och det blev riktigt bra faktiskt.

Skolluncherna är något som kan få mig att flippa. Uch. Imorgon ska jag minsann ha med egen mat, soppa i skolan imorgon. På idrotten märkte jag att jag verkligen inte kan hoppa hopprep fort, blir illamående och yr :S Svenskalektionen var i allafall intressant.

Efter skolan mötte jag upp mamma och köpte en ny plattång då den gamla gått sönder =/ Ingen tipptopp fin. Men den funkar nog. Hoppas jag. = )

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0