this shoes are made for walking

Härlig promenad fastän det är åskvärme ute. Trodde bara att regnet skulle börja ösa ner när som.
De mörka molnen såg inte så trevliga ut.


Det är rätt skumt egentligen. Jag har aldrig varit intresserad av sport. Aldrig velat motionera mer än nödvändigt och så vidare. Min kontakt med sport, sker genom hästar och ridning. Det är väl den enda sport jag pysslat med. Förutom en liten period på Friskis&Svettis för väldigt många år sedan.

För ett par år sedan när vi var och åkte skidor, fick jag för mig att prova snowboard. Dumt gjort, ramlade och haft ryggproblem från och till i många år. Har inte kunnat ut och gå en längre sträcka, springa har jag fortfarande svårt för. Men gå är inga problem längre.

Jag fick för mig en dag, att nu minsann var det dags. Mindre fika, mer motion. Otroligt nog uppskattar jag både fikat mer nu när det väl inträffar och jag uppskattar promenaderna. Men, man kan väl inte göra annat med Tokio Hotel i Ipoden och öronen.

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0