Städa

Storstädat hela rummet. Putsat garderobsdörrarna, dammsugit, torkat av alla ytor, lagt alla saker på plats. Så nu är det rent och fint. Hoppas det varar ett tag bara. Haha. Åtminstone över helgen, eftersom jag inte ens är hemma då. Men visst är det dötråkigt att städa!

  
         En bild jag tog tillsammans med alla de andra blombilderna.
 
Dessutom! Jag kände mig tvungen att prova mina jeans som hängde så inbjudande där på sin plats i garderoben. Jag har inte kunnat använda dem på väldigt länge. De har varit aningens för små. Från att inte gått att dra upp helt, till att bara inte gå att knäppa. Poff! De satt som en smäck. Vet dock inte riktigt hur det gick till, jag ser ingen större förändring kroppsmässigt liksom. Men det kom som en VÄLDIGT GLAD överraskning. This made my day! haha

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0