god morgon

Morning! Har varit vaken en längre stund nu faktiskt men inte orkat göra något. Suttit fatsklistard framför RachelRay- hon som har en matlagningsprogram. Kanske ringer de tnågon klocka om vem hon är. Haha. Iallafall, hon lagar ganska enkel mat. IDag var det ett recept med pasta och kyckling och sånt. Något jag nog måste prova någon dag. Älskar matlagning. Måste fått det efter mamma. Hon är otrolig när det gäller matlagning.

Lite svalare väder än så länge och det blåser till och med lite. Så funderar på att dra på mig lite andra kläder, borsta tänderna och dra fram gympaskorna för en promenad. Ta tillfället i akt och lite motion har aldrig skadat någon. Så det får nog bli så minsann.

Först kanske jag ska leta upp min promenadkompanjon. Ipoden. Gå en runda i rask takt utan den går inte. Haha

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0