Badkruka


Jag skäms nästan över att jag inte badat i havet på minst fem år. Anledning: för kallt. + Jag känner mig inte bekväm i badkläder. Hade jag haft en våtdräkt kanske. Haha nej. Men jag fryser väldigt lätt, och det är rätt omständigt att byta om från blöta badkläder och så vidare. I år har jag sagt att det ska ske åtminstone en gång. Vi har packat upp ringen man drar efter båten så måste prova den. Om det så bara är någon minut. Måste även prova att bada i de varma källorna på Island senare i sommar när jag är där. Det ska bli väldigt intressant måste jag säga. Kanske tillochmed tillräckligt varmt för mig.



gammal bild tagen under en spontan fotopromenad under förra året tror jag minsann.


Take Care!


Kommentarer
Postat av: simone

Ser verkligen härligt ut :)

2010-07-19 @ 11:20:38
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0