trött, smärta, kinkig.

Jag är trött, har ont i magen, huvudet, ögonen svider. Ja, småkinkig helt enkelt. Haha. Men men. vad gör man liksom.

Anyway! Idag. Skola. En hudterapeft var och pratade om huden och sådär. Intressant. Efter det fortsatte vi med frisörlektion. Alla skulle prova på tvinning. Ingen var speciellt pepp på det. Alla var nog snarare halvt depp och sega. Sist engelska. Läsa en bok, svara på frågor, se en filmsnutt. Sedan blev det att gå i MOTVIND i halvt snöstorm bort till bussen. Inte najs! inte ett dugg. men men... väl hemma har jag mest bara pluggat lite naturkunskap och sådär.

Imorgon är det dags att klippa finish igen på lillebror. Lite nervös faktiskt. Det var ju väldigt svårt sist. Men hoppas att det går bättre och får väl göra mitt bästa. Ska nog snart sova faktiskt. Tänker sova bort mitt magonda och huvudvärk eller nåt.

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0