Utkast: Feb. 9, 2010

Galet vad fort vissa dagar går. Natta följde med hem efter skolan i måndags och stannade tills idag. En del plugg, en del fika och en väldigt massa skratt.

Idag var det åter igen dags för kundpass. Känner mig någolunda osäker faktiskt. Eller nej, ibland känns det bra. JAg vet ju att jag kan egentligen. Men det är just när man står där och ska förklara för läraren och dennas ögon verkligen borrar sig in i hjärnan på en typ. Liksom som "Kan du verkligen det här? Vet du vad du gör nu?" Inte för att de säger så. Men det känns så. Då blir jag osäker på mig själv.  Trist.. Hoppas det fixar till sig.

Tänkte gå och lägga mig nu strax faktiskt. Trött som jag vet inte riktigt vad. Måste dra fram någon kläde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0