18 December, Min födelsedag

Igår var det den 18:e December. Det var även Lördag. Dagen innan fjärde advent. En vecka minus en dag kvar till julafton. Och min födelsedag. Min artonde födelsedag dessutom.

Kvart i sju studsade familjen in och väckte mig. Eller, jag var redan lite halvvaken. Men man får ju låtsas lite. För sakens skull. Det är ju faktiskt så att man egentligen ska sova då. Det blev prinsesstårta och kaffe till frukost. Fint. Samt ett antal fina, väl genomtänkta paket. Väldigt fint.

Vid lunchtid dök släkten upp. Jag omgavs av ännu flera fina paket. Några väldigt roliga, andra väldigt fina. Jag är så glad. Vi åt mat och tårta efter det. Denna gång en med hallonsmak. Pratade och sådär innan de vandrade hemåt igen.

Då körde Cicci och jag och hämtade upp Ebba. Hon hade ett jättestort paket med sig. Vi skulle sen hämta Natta, men tåget var sent. Så vi åkte hem och vände. När tillslut alla var samlade så öppnades lite paket till. Och de här fina flickorna som är mina allra allra bästa vänner fick varsin julklapp.

Vi åt kyckling och tårta (igen). Den hära tårtan innehåller chokladmousse och är supergod. Vi sjöng Lips (som singstar fast till x-box) och pratade. Eftersom jag är så dunderförkyld kände jag inte för att försöka göra stan osäker. Utan vi går ut en annan dag helt enkelt. Jag blev övertrött och sa en hel drös med knasiga saker och vi utbytte en hel del skratt. Så det var alltifrån allvarliga diskussioner runt bordet till väldigt lättsamt. 

Vid halv fem, fem nån gång kunde jag hoppa i säng och sova.  Inatt har jag sovit tre, tre och en halv timme någonting. Fint. Senare kommer lite annat folk med. Då blir det ännu en ny tårta. Jag gillar tårta.

Dessutom är jag verkligen jätteglad över att mina vänner gjorde min födelsedag så trevlig . Jag har alltid varit "lillan" i gänget. Dock bara åldersmässigt. Nu är jag längre än dem allihopa. Haha. Detta blev ett väldigt långt inlägg kan jag tycka. Men! JAg skriver ju faktiskt precis vad jag vill här. Så det så ..

Bilder på mina fina paket lär väl med dyka upp.

Later!
Take Care!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hihi tack så jättemycket :D

2010-12-21 @ 02:28:29
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Vilsen i storstan

Sv. förlåt för sent svar, hur mår du? :)

2010-12-21 @ 11:20:01
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0