Tagga inför skolan nu då!

På torsdag klockan 08:00 startar skolan igen. Är jag fullkomligt överglad och jätte redo att hoppa på bussen varje morgon nästan innan de ljusnat? Är jag redo att varje dag klaga på skolmaten och tacka kylskåpet i kapprummet för att den ger mig mat? Är jag redo att dra på mig ett leende varje gång vi har kunder? Är jag redo att lägga ner hela min själ till att verkligen lära mig saker denna terminen?!

Of course. Hahaha. Fast inte just nu. Inte med denna halsen, febern och en kropp som känns som en val för att jag druckit så mycket te, kaffe och vatten idag. Haha. Nej men det löser sig! Det ska bli skönt med rutiner igen. På ett sätt. Fastän det är såå mycket som man ska ta tag i nu. APU, alla kurser, läxor, körkortet framöver, hästen och att hinna andas och träffa mina nära :D haha

Därför ska jag strax krypa i sängs. Jag ska bli frisk. Pigg som en get ska jag va på torsdag. Ingen ska kunna ana att jag tillbringat hela dagen liggandes i soffan! haha. I wish. Nej men jag får göra mitt bästa helt enkelt.

Har lite att se fram emot på Torsdag ändå. Träffa alla klassvänner och springa på bio med två av mina finaste vänner!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0