Sjuk = dålig uppdatering

Gick hem efter första lektionen. Klarade inte av mer. Vi började iallafall med brudklädselkursen idag. Fick lära oss en teknik att fästa kronan på. Sjukt svårt ändå. De ska vara precis i mitten på alla håll och kanter. Fäste mina flätor på tok för högt vilken gjorde att det blev ojämnt när jag kammade de andra håret över. Men nu vet jag det tills nästa gång iallafall.

Skulle egentligen iväg ikväll och fira två personer som fyller/fyllt år. Några i en familj jag typ alltid kännt. Ändrade planer för min del. Jag ska sitta med en stor kopp te framför tvn typ och krypa till sängs tidigt så jag slipper den här skiten snart.



Hälsning:
Snörvel, host och harkel.  haha

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0