Nystart

Fy vad skönt med en riktigt lugn dag ändå. Känner att förkylningen lite börjar ge med sig. Måste verkligen tänka på att låta mig själv ta det lugnt denna hösten. Låta mig själv bli frisk när jag varit sjuk och låta mig själv ta saker i ett lugnt tempo när jag känner att det behövs. Ta itu med saker på en gång så att det inte blir uppskjutet till sista sekund och allt kommer samtidigt.

Jag vill verkligen inte bli sjuk på grund av stress igen. Att stressa så att man får feber och blir helt borta är inte okej längre. Alltså blir det som en nystart. Måste sänka kraven på mig själv för det finns bara EN person som sabbar för mig. EN person som hindrar mig från att vara så bra som jag kan vara. Och det är jag.

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0