Inköp på Island


Älskar halsbandet. Skitsnyggt med de dubbla kedjorna. Love it och föll för det så fort jag fick syn på att. Ringen passar bra att matcha med andra ringar. Fastän man fastnar i typ allt med den. Haha


Vi var inne i en "jul-affär" De sålde SÅÅ mycket jul saker. Julgranskulor och andra prydnadssaker att hänga i granen eller ställa på ett bord. Eftersom jag egentligen är skogalen. Men har skoförbud, köpte mamma denna till mig. En liten ball sko att hänga i granen. Förtillfället hänger den på mitt rum och glittrar upp tillvaron lite.


Känner man mig så vet man att både att baka kakor och tårtor och fika med bakelser och kaffe och sådant ligger mig varmt om hjärtat. Haha. Så när jag hittade denna te-kanna är det väl egentligen så kunde jag inte låta bli. Jag tänker nog i och för sig ha kaffe i den men den är helt bedårande!


Coolare solbrillor får man leta länge efter. Jag Ä L S K A R dem! Fullkomligt älskar dem och hoppas på en solig dag snart så jag får chansen att använda dem.


Ja, det blev inte så mycket shopping på Island. Men det gör inte så mycket. De grejer jag fick med mig hem är jag verkligen supernöjd med.

Take Care!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Fint halsband! :)

2010-08-24 @ 13:25:41
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: MADDES

Nu är jag återigen igång med bloggandet efter min vecka på Kreta. För tillfället fylls blogginläggen med härliga bilder från Kreta, spana gärna in på bloggen och kommentera! Kramar från Madde

2010-08-24 @ 15:21:12
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0