Hårfärg

Att byta hårfärg är något som ligger mig varmt om hjärtat. Hahaha. Nej men man blir ju lite skadad om man går frisör. Jag vill inte ens veta hur många gånger jag färgat håret bara sedan jag började ettan. Ännu mindre alla gånger sedan första gången jag färgade det. No way!

Det har varit brunt i en väldans massa nyanser och omgångar, Blont och rött samtidigt, brunt och blont, Rött, Mörkare rött, solblekt blond/röd/brunt, solblekt rött, morotsorange, persikofärgat, Typ alla nyanser mellan oranget och gult, gulaktigt blond och nu Ganska blont med lite gula/orangea inslag i längderna.

Jag fick för mig att bli ljus efter att mitt röda hår(som jag förövrigt älskade!) började färga av sig så fort det var fuktigt ute.

Just nu vet jag inte riktigt vad jag vill med mitt hår. Jag saknar det röda, men vet hur svårt det är att få bort. Då har jag blekt hårt typ 5 gånger i onödan. JA det är ett under att det ens sitter kvar på huvudet.

Så nu ska jag nog fortsätta kolla inspiration till roliga färgningar. Haha.

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0