09:59

Hello världen. Haha. Hade lång skoldag igår och därefter träffade jag Cicci och när hon åkte härifrån gick jag och la mig. Vi gjorde tacos och såg en sjukt hemsk film om trafficking. Jag mådde så dåligt efteråt. Hela tiden hade man känslorna, äckel, rädsla, hat, ilska och kände sig samtigit både illamående och gråtfärdig. Sjukt. Men ändå något som folk vet alldeles för lite om. Man väljer att blunda för sådant som är för jobbigt att hantera. Uch..

Iallafall, idag, efter dålig sömn på grund av äckliga scener från filmer igår. (Jag är väldigt lättpåverkad när det gäller sånt och mår lätt psykiskt dåligt efter sådana filmer.) så idag blir det en rätt lugn dag. Jag har en docka hemma jag ska försöka klippa klart någolunda bland annat.

Later!
Take Care!


Kommentarer
Postat av: josefine

sv: jag ska ej tatuera in en cupcake ;D

2010-08-28 @ 10:25:23
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0