Fredag, 4 September

Veckan som gått kan sammanfattas med ett ord. Stress. Vaknade med huvudvärk i måndags och den har hållt i sig hela veckan. Denna veckan som kommer ska jag se till är mycket mer planerad. Ska planera in NÄR jag ska jobba tillexempel. Försöka att inte skjuta upp sakerna som behövs göras, utan ta tag i dem direkt så man blir av med dem. Förtillfället är jag så fruktansvärt trött så jag funderar allvarligt på att krypa ner i sängen snart.

Skola idag iallafall, lång dag. Började med Matte B, sedan samhällskunskap, svenska, håltimme, estetisk verksamhet. De första två var väl mest bara dryga. Svenskan är lite intressant ändå. Och på bilden påbörjade vi våra peruker vi ska göra. Med hjälp av hönsnät, trådar, garn, tyg och papper typ. Inte det lättaste och resultatet återstår att se. Har inte för höga förhoppningar om att de blir bra precis. Haha.

Imorgon så ska jag försöka löslongera hästen innan jag beger mig in mot stan. Blir förmodligen en liten fotostund med några tjejer från klassen. Trevligt tycker jag.  Hoppas bara på bra väder med.  Blir ju roligare då.

Nej, nu kallar sängen. ska försöka bli duktigare på att uppdatera med..

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0