sjuk. .

Vaknade upp i söndags med världens huvudvärk. Tänkte att det går kanske över om jag lyckas somna om en liten stund till. Nej minsann. Såklart kunde man inte somna om. Klev upp och frös som ett djur. Senare har även febern kommit, illamåendet och ont i magen så fort man ätit, stel i nacken och ont i halsen. Men febern har börjat gå ner i allafall. Dock finns den ju där fortfarande men ändå.

Iallafall så i lördags hjälpte jag Min vän Ebba med ett skolarbete. Hon hade ett litet fotoprojekt jag fick vara en del av. Blir spännande att se bilderna om man nu lyckas får göra de ;P Med tanke på att jag är väl inte den människan som blir bäst på bild precis. Men det vart roligt iallafall =)

I söndags tittade farmor, farfar och min farbror förbi för lite farsdags firande. Försökte va lite social trots sjukan. Spände tandställnigen rätt sent i veckan så de spökade lite med. Så det va lite problematiskt att sitta och titta på när de åt all god mat och man själv satt där, med klyftpotatis och sås. Visst jättegott det med! såklart. Men hade ju inte tackat nej till att kunna äta allt.

Nu ska jag åter krypa ner i soffan och se lite på tv innan det är dags att försöka pilla i sig nåt att äta.

Take Care!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Man tackar!

2009-11-10 @ 19:06:49
URL: http://vasaa.blogg.se/
Postat av: Tobias

Ska köra upp inom en vecka =) haha

2009-11-11 @ 12:17:09
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

tack så hemskt mycket :D

2009-11-11 @ 14:44:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0