Hektiskt

Hemkommen för bara en liten stund sedan. Modevisningen gick finnemang måste jag säga. Med tanke på att modeller försvann och det blev som de blev. Men det vart riktigt kul ändå. Dock mindre kul att kliva upp kvart över fyra i morse.

Tog influensavaccinet igår och idag när jag börjat sminka mig kom illamående, yrsel och så. Fick panik. Satt och skakade av frusenhet nästan en timme. Men hann förvånandsvärt nog ändå. Va i skolan vid 7 och då körde vi igån med modell nummer 1! =) en halvtimme senare kom modell nummer2. Så det har varit rätt hektiskt idag, men ändå kul.

Nu ska jag lugna ner mig ett par hektor eller nåt genom att se en film och kanske käka lite kladdkaka senare. Who knows.

Take Care!


Kommentarer
Postat av: Tobias

Det har du rätt i :)



Hehe underbart! Kvart över fyra låter inte härligt ;)

2009-11-04 @ 20:28:40
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Kan man säga, förstår inte hur du orkar upp ;O

2009-11-04 @ 21:17:35
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0