Torsdag, Pain!

Jahapp.. Var hos tandläkaren vid kvart i åtta. Jag som tänkte att nej men det blir nog inte så farligt, nu är jag ändå beredd på smärtan. Ha Ha Ha! Förra gången var ingenting i jämförelse. Ena tandroten typ gick av och fastnade, så de borrade i käkbenet eller vad de nu va. Uch. De ville egentligen sy ihop det med, för de lade någon slags medicin i det som skulle påskynda läkningen. Jag ville inte få stygn i munnen, så de lät bli. Med halva ansiktet helt svullet körde mamma in mig till stan, jag gjorde provet i Power point och orkar helt ärligt inte riktigt bry mig om hur det gick. Efter det har jagvarit helt off hela eftermiddagen. Mamma frågade mig något  och tog upp det ikväll, och då had ejag verkligen inte en aning om vad hon pratade om, inte förrän hon förklarade när hon berättade det idag och precis vad hon sa. Läskigt att vara så off faktiskt.

Dumt nog åkte jag in till stan i kväll. Uppträde. Sjöng bara på det jag verkligen var tvungen. Pain! Nu gör det så ont så jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Gjort kakor med, cookies med chokladbitar i. Jag tror på att antingen inte baka dem alls, eller bara baka dem lite grann. Sedan glass och chokladsås. Lite som hemmagjord Ben&jerry kan det bli då. Mmmm.... 

Imorgon blir det balmodell. Hoppas hon blir nöjd. Får försöka genomlida dagen så gott det går xD Slutar redan kvart i ett så med värktabletterna jag fick så löser det sig nog. Hoppas jag. Sugröret är även numera en av mina bästa vänner. Soppa funkar med att dricka med sugrör, eftersom jag inte kunde öppna munnen tillräckligt mycket för att få in teskeden utan att de skulle göra ont..  Oj, vilket klagoinlägg detta blev då.  MEn det blir bra i slutenden med tänderna. MEn man måste få klaga ibland.





Take Care!

Kommentarer
Postat av: jonna

Gud vad vi ska fika imon :) jag har bakat muffinsar med :D

2009-05-28 @ 21:52:42
URL: http://ernberg.blogg.se/
Postat av: Sarah

Men usch vad läskigt :S



Kakorna ser mumma ut!

2009-05-29 @ 07:12:03
URL: http://sarahonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0