Onsdag

Nationella prov i matte idag.Uch, Matte är inte, och kommer aldrig att bli min starka sida. Blir så frustrerad och irriterad när det inte går att räkna på mitt sätt eller som jag vill xD Nej, det är kanske inte världens roligaste att försöka lära mig matte.  Haha. Ingen idé att försöka göra mig till något slags mattegeni ändå. It won´t happend.

Kort och tråkigt inlägg, kan bero på att jag är trött som en get och ska hoppa i sängs nu. Och att alla myggbett börjat svullna nu och kliar som jag vet inte vad. HAr fått ett under hakan och ett på kinden mot örat typ. Hmmm... Hoppas de inte svullnar mer . . .

Jo, en glass på glassiären blev det idag med. Så sjukt gott. Bild kommer när Natta, dagens fotograf skickat bilden =)

Take care!


Kommentarer
Postat av: cicci

Just det, har glömt att fråga dig om det. Hur gick det ? :)

2009-05-14 @ 13:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0