Måndag

Ny Vecka, nya tag

Fortfarande ont i tänderna. Blir därför dålig med uppdatering. För kinkig helt enkelt.  Allmänt trött och halvhängig. Kanske blir så när man inte kan äta riktigt? Hmm..

Iallafall, sprang i regnet till optikern efter skolan. Klev in som en dränkt katt ungefär. Allt gick iallafall bra och nu sitter man här med linser iallafall. Ska prova i en månad först. Sen så får vi väl se hur det blir. Det enda som oroar mig just nu är hur jag ska få ur dem ikväll xD Men det löser sig nog. = ) Tids nog.

Nu är det talang och försöka pilla i sig nåt mer att äta. Glass kanske? Jo, så får det nog kanske bli.


Take Care!

Kommentarer
Postat av: Therese

haha , och jag vill inte ha gröna nyanser i mitt hår xD

2009-05-19 @ 20:33:38
URL: http://theresekaarlsson.blogg.se/
Postat av: Therese

HANNA-MIA ! Skulle inte vi alla kunna bara fixa i ordning oss och massa sen ta mass kort med din braiga kamera!? :):) Till att fixa våra bloggar med, jag skulle vilja piffa upp min , kanske nu någon dag när vi är lediga?

2009-05-19 @ 21:46:10
URL: http://theresekaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0