Lördag

Var på konfirmation idag. Åkte dock hem direkt efter själva konfirmationen i kyrkan på grund av sjuka. Minns när jag själv blev konfirmerad. Hade verkligen bestämt mig för att håret skulle vara platt. Nej, inte platt. Spikrakt. Stod och plattade, och plattade. Inte blev det plattare för det  men. Grymt nervös var jag också. Jag och tre tjejer till skulee sjunga i kyrkan. och övningarna hade väl gått med varierande resultat. Kommer inte ihåg något av själva framträdet. Jag vet att vi ställde oss och börja sjunga. Men hur gick det? Hm... Ingen aning.

En sak som är lite kul eller snarare udda med konfirmation är alla dessa små skåderspels grejer. Ingen vill egentligen se dem, konfimanderna vill inte framföra dem. Men ändå, så får de stå där. Längst fram i kyrkan, utspela något från bibeln och står sedan där med halvrosiga kinder för att de tycker det är pinsamt. Stackarna.

Iallafall, när jag kom hem blev det till att se Twilight med lillebror. Igen. Såg den igår med. Men den är ju grymt bra så det gör inte så värst mycket. Kanske blir en gång till imorgon?  =)

Nu blir det åter till Robinsson.

Take Care!


Kommentarer
Postat av: cicci

Ja, du...jag vet inte riktigt heller hur det gick xD haha PINSAMT VÄRRE ! xD thihi

2009-05-14 @ 12:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0