Lördag

Varit helt nedrans trött hela dagen. Och ont i magen av värktabletterna får jag också. Men men.   Tidigt idag åkte mamma och pappa i väg. Relativt långt iväg för att titta på båt. Tydligen var det en fin båt så om cirkus sådär 2 veckor eller något sådant så står den väl här hemma eller ligger vid bryggan. Härligt.

Annars har det inte hänt speciellt mycket alls idag. Tagit det lugnt, haft huvudvärk och allmänt ont typ. Blev iallafall middag hos mormor . Riktigt god lax, med potatis och sås. Det gick att mosa alltihop xD vad vidrigt det låter, med det är ju sant så. Till efterätt blev det hallon och grädde. Eller ja, jag åt det. De andra åt citronformage.

Nu ser man på finalen av Robinsson. Vet egentligen inte riktigt vem jag tycker förtjänar att vinna , då jag inte så slaviskt följt det och därför inte bryr mig speciellt. Men men =)

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0