21:39

Nehe, det börjar väl snart bli dags att hoppa i sängs om jag vill bli av med denna nedrans förkylningen. Åker tråkigt nog på en slags förkylning när våren blir varmare och det nästan är sommarvärme då och då. Eller när det är sommar och har åkt på den i ett par år. Förut i kombination med sång ett antal timmar varje dag. Alltså runt skolavslutningen. Har då gått runt och låtit som en smurf i cirka en till två veckor och ingen har då känt igen min röst xD så illa hoppas jag inte det blir nu. utan att den verkligen försvinner nu.

Imorgon blir det en sväng på stan med mamma. Ska kolla tapeter blandannat. Det lät inte som värsta roliga saken kanske men jo, det ska faktiskt bli kul. Tapeterna jag har nu och äntligen ska få slippa valde jag när jag var en si sådär tre år gammal. Hmm.. jaa.. 

Nej nu ska jag peta lite på den goa, mjuka gråa fluffbollen till katt och sen krypa ner i min säng.

Take Care!


Kommentarer
Postat av: LINDA | ddisconnected ღ - var med och rösta fram veckans blogg!

sv: det var det också :D

sovit gott? =)

2009-05-04 @ 08:25:20
URL: http://ddisconnected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0