Torsdag, 26 Mars

Torsdag , imorgon fredag. I like it.

Skolan idag, som vanligt, började med cirka 2 timmars datakunskap. Vi fick sitta och lära oss själva eftersom att inte läraren lärde oss det vi bevhövde till uppgifterna :S   Sedan rast, svenska , lunch och matte.  Till lunch var det en stooor överraskning. Pannkakor! :O :D Inte överdrivet goda. :D men ändå helt ätbara =)  Efter skolan träffade jag upp en vän. Alldeles för länge sedan jag träffade henne annars. Vi gick en sväng på stan, fikade, pratade och hade allmänt trevligt. Får blir snart igen!  Det är så synd när två vänner på något sätt splittras. Av olika skäl. Men huvudsaken är ju att man kan prata igenom allt och fortsätta. Eller börja om eller hur man ska säga. Bara för att man har ett uppehåll i sin vänskap ett tag betyder ju inte det att den aldrig kan komma tillbaka. Nej, gammal vänskap rostar aldrig!

På tal om vänskap ska jag om cirka en timme och tjugo minuter ringa lilla Cicci. Om jag inte somnat =( Nej, men hon är så go och hjälper sin mamma. =) Saknar henne en del.   =)   

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

Ja, nu har jag fått motivationen tillbaka så ;)

2009-03-27 @ 12:18:27
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0