Onsdag

Jahapp, så var det onsdag igen. Även denna dagen har bestått av plugg. Hjärnan känns helt seg för tillfället och jag får inte in något överhuvud taget där. Någon har stängt dörren typ. Snart blir det väl att hoppa ner i sängen istället. Måste bara läsa alla anteckningar en gång till. Minst. 

Idag när vi kom till skolan möttes vi av vår lärare som hade stukat foten. Men även en glad idé av att vi skulle få styla varandra =) Och det skulle vara inom kategorierna  klassiskt, feminint, romantiskt eller dramatiskt och allt var dessa kategorierna innebar och hade för "regler".  Spännande, intressant och väldigt kul =) Natta fick romantiska skruvlockar med hjälp av curles. En del av hennes hår sattes även upp lite halvslarvigt för att få fram den rätta looken ;P  Natta stylade sedan mitt hår hur hon ville inom kategorierna.    På ena sidan av mitt huvud flätades det två, små inbakade flätor. Resten av håret låg över åt andra hållet och var våfflat och med mycket volym.  Det skulle alltså vara dramatiskt. För mig var det dramatiskt xD  Om man tänker på vilka kläder jag hade så verkade det mer som att jag stannat i tiden runt
80-talet typ. xD  Kan passa på att slänga in en bild sedan på klädseln så förstår man mera. Även lite av håret syns där så. 

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0