Idag kände jag för att ha vår. Jag hade vår. Jag ångrar att jag hade vår.

Vaknade efter en anings sovmorgon. Skönt. Egentligen så var det APU dags idag. Men det är inte riktigt min grej att bara ramla in på någon salong ett par dagar innan och bara :hej kan jag va här på måndag? Nej det känns ogenomtänkt och tarvligt. Istället vågade jag vägra vintern, osmart nog , och gick till bussen i jeanstights (dock med strumpbyxor under men ändå) stor t-shirt, tjocktröja och skinnjacka. Till det typ lågklackade pumps. Dumma mej. Det är cirka bara två och en halv kilometer eller något till bussen. För det första fick jag för mig att det skulle ta  en timme :S det tog högst en halv och då gick jag långsamt. Efter typ tio minuter kände jag att jag började få skoskav. Typiskt. Tog i allafall bussen lite tidigare än tänkt och gick ner till tåget för att vänta på Natta.

När Natta kom in till stan så gick vi och kikade lite i affärer innan vi beslöt oss för att gå och äta. Vi gick till två olika ställen innan vi beslöt oss för att gå till ett tredje. Nämligen 3G .  En väldans god räkbaguette fick det bli för min del. Bild kommer ;)  Efter maten beslöt vi oss för att åka hem. När vi väntade på bussen utbrister Natta: vad har du gjort?! Då var jag tydligen blå om hela läpparna  xD Så kan det gå när man vägrar vintern. Vi traskade sedan hem från bussen, med ett blödande skoskav(skabb) och skrattandes. Så mycket vi helt enkelt.  =) Hemma fick det bli kaffe för at värma upp sig igen. Vi har även satt ihop ett gympa pass. Och hoppat runt väldigt mycket i vardagsrummet när vi skulle se om allt funkade. Oj , ett väldigt långt inlägg.  MEN! Det kan ju vara bra att dokumentera händelser ibland xD

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0