Fredag

Äntligen fredag igen. Vilket betyder sovmorgon imorgon och två hela dagar utan att behöva åka bussen tidigt till skolan på morgonen =)  Vid 18:00 får vi gäster, jag äter med människorna och som planerna ser ut nu så åker jag sedan bort till min fina vän Cicci för att se på film, skratta, prata, och äta Ben & Jerrys. Fint. Ska försöka få med kameran bort till henne.  =) Om jag inte glömmer den, vilket inte skulle försvåna mig. Faktiskt.  :)

Måste nog försöka leta fram Harry Potter filmerna, ifall ifall vi ska se dem. Fast det blir förmodligen ett HP maraton någon annan dag i stället. Man hinner inte igenom alla filmerna på en kväll xD SÅ det får blir någon annan gång när vi börjar tidigare att se på film. En sån dag det typ regnar xD

Skriver kanske något litet sedan. Om jag hinner. Annars, ha en kul fredag.
Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0