Tisdag

Dålig på att blogga var bara förnamnet. Nej men helt ärligt har jag känt att det inte funnits mycket att skriva om.  Men iallafall idag så vandrade jag, Cicci och Ebba ut till dragsö i värmen. Det var dags för minigolf minsann. Det började ganska bra. Inte så många slag, hole in one och så. Men det tog inte lång tid tills det stupade totalt. xD Jag och spel och så vidare går inte  ihop. Har aldrig tur i sådant. Men men, nu vet jag ju iallafall liite hur jag ska göra till nästa gång. Nog för att jag kommer att komma sist då med men xD Det gör inte så mycket. ;)  

Iallafall så vann Cicci, Ebba kom ett poäng efter. Jag kom faktiskt bara 4 poäng efter. Inte SÅ farligt ändå kan jag tycka. Man borde ju ha mest poäng. Det ska man ju alltid annars. Right?  haha.  Efter minigolfen skulle ebba och cicci doppa sig i vattnet. Inte jag, det var lite väl kallt tycker jag. xD Haha. Men de doppade sig iallafall och sedan blev det glass. gottigt. Sedan kom ciccis mamma och var så snäll och körde hem oss =) Har lyckats få fler sträck på ryggen typ, kommer bli randig I guess. 

Igår var det jag som fick stå för maten. Det bjöds på grillad lax + tomat i folieknyten. Till det blev det pastasallad och baguetter med vitlökssmör. Gott faktiskt.




Nej. nu måste jag skynda iväg. Ska iväg med hästen.

Take Care!

Kommentarer
Postat av: jonna

Det ser ju kalas gott ut :D och Jag tycker vi ska dra ihop en dag snart, Tesse och vi och alla igen :D hihi

2009-06-30 @ 19:56:02
URL: http://pusselbiten.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Vad ska du göra i helgen då?:)

2009-07-03 @ 11:05:30
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0