Onsdag

Ännu en solig dag. Dock blåsig. Inte mycket sol för min del iallafall. Förmiddagen gick åt till att jobba. Sedan handla med mamma, klippa mormor och hjälpa till hemma. Mammas gäster kommer om mindre än en halv timme så. Massa Mary Kay damer. De ska grilla och lite sådär. 
 
Min lillebror hade vart och klippt sig idag. Nej jag fick inte klippa honom denna gången för han ville ha det kort. Riktigt kort. Jag kunde inte låta bli att småfnittra lite åt honom sen. Han påminner lite om Abe Simpson (farfarn i simpsons). Alltså när man får se tillbaka blickar från när han var yngre. Haha xD inte är det jämnt heller. Polisongerna är helt ojämna och inte är det en rak linje i nacken. Hihi. Så kan det gå!

Imorgon blir det till att träffa Cicci var tanken. = )  En runda på stan kanske. Kanske glass på glassiären eller jordgubbar i parken. Hmm.. Trevligt kommer det bli iallafall = ) På kvällen sedan blir det ridlektion. Hoppas med andra ord på toppen väder imorgon med. =)

Förresten känner jag mig lite som en nörd idag, med både glasögon och tandställning. Men äsch. vad gör det om hundra år?

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

peace

2009-06-25 @ 12:59:22
URL: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0