Onsdag, 10 Juni

Har varit på oehört bra humör hela dagen idag. Man nästan bubblar av glädje så orden man försöker få fram bara blir en enda röra. Här hemma skrattar de åt det. Kul att glädja någon =) Haha.

Forftfarande lite halvförkyld och inte helt hundra. Men vad gör det. Var inne och hämtade betygen idag. Jag är så nedrans nöjd. Inte högsta betyg på allt, absolut inte. Men jag har aldrig heller varit ett MVG barn. Jag är mer sådär medel. Inte bäst, inte sämst.  Det känns skönt ändå att veta att man nu kan slippa oroa sig iallafall i de ämnena mera. Nya ämnen kommer till hösten. Men först ska sommaren avnjutas.

Det var studenter överallt på skolan, och överallt på stan. Det är så roligt att se dem så lyckliga. Springa runt och skrika, fixa till sina studentmössor och rättta till håret.  Man vet att om två år så är det vår tur. Kan inte riktigt sätta mig in i känslan. Jag tror mest att jag kommer sakna klassen och alla goa klasskompisar. Visst är det alltid skönt att kunna känna "frihet". Men då leder den friheten till jobb. Hmm... Kluven till det dära. 

Nej. Först fokus på detta sommarlovet.

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0