Måndag

Måndag igen. Uch, veckorna går väldans fort.  Idag har det inte hänt väldigt mycket.. Hjälpt mamma. Ridit, börjat plocka fram kläder tills göteborg.   Åker dit på onsdag och kommer hem på lördag någon gång =) Trevligt. Eller ja, det ska bli sjukt kul iallafall. Shopping, liseberg och sådär =)  Var nåt år sen jag var på liseberg så det kommer bli sjukt kul. Om jag kan tvinga min lillebror att åka balder typ. = ) Haha. Kameran åker med iallafall så förhoppningsvis kommer en hel del bilder när jag kommit hem =)

Imorgon blir det till att packa, jobba, rida och hjälpa en kompis. =)  En någolunda fullspäckad dag skulle jag kunna tro. Har knappt någon aning om vilka kläder jag ska ta med mig :S Hmm.  men det löser sig nog.


Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0