28 Juli

Seg på att blogga jag vet. Men det har hänt en del. Både roliga och tråkiga saker. Tänkte inte gå in mer på det iallafall.

Idag har jag varit i kalmar med mamma, mormor & morfar. Hittade en jeansväst som mamma och mormor absolut tyckte jag skulle ha. Skitcool. Vet bara inte till vilket tillfälle jag kommer kunna använda den xD men det löser sig nog. Hittade även en typ tunika aktig grej.

Efter det bar det av till Ikea. Inhandlade lite grejer till rummet. Det är nytapetserat och halva golvet är på plats. Blir riktigt fint måste jag säga. Och med gaderob över ena väggen, den nya sängen och allt det andra.  Hittade iallafall en fin lampa, kudde och andra sänggrejer.  = )

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0