Idag...

Idag är en sådan där dag man önskar att det var lite varmare ute. Eller åtminstone lite ljusare på morgonen. Var man inte redan sömnig innan man gick utanför ytterdörren blir man det om inte annat. Men men. . .

Dagen började med datakunskap. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det än. Det är en aning för tidigt att säga efter en lektion tycker jag. Men om inte den lektionen tas på större allvar än idag så vet jag inte :S då känns den en aning onödig xD och internahårddiskar och externahårddiskar intresserar mig inte ett dugg. Huvudsaken är ju att datorn funkar och att man slipper bry sig mer om det sen xD  Efter den lektionen så vart det svenska. Planering eller tja... En brainstorm lista på tavlan iallafall. Så vi ska vara med o välja vad vi vill jobba med. Sedan bar det direkt av till tandläkaren. Var inte riktigt lika farligt som jag hade trott. Det var mest prat och ifyllnad av något papper.. Ser liiite mindre fram emot att behöva dra ut lite tänder. Men det är ju inte dagens bekymmer direkt. Och att det behövs ju ändå göras så.  =)

Sedan tillbaka till skolan och ha mattelektion. Skrattanfall tillhör nästan alla mattelektionerna. =) Härligt.  Oh! nu kom min snälla lilla mamma med valnötter = )  mums. :D det är gott, fastän det ser ut som små hjärnor =D  


Lite sommarvärme tack?

Foto : av mig


Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0