Onsdag

Hemma nu. Sön har åter fallit i lilla karlskrona. Eller fallit och fallit. Faller.  De har nämligen snöat hela dagen. En aning trist faktiskt. Nästa vecka när det är sportlov åker jag till snön. Skidbackar och massvis av snö. Där ska snön vara xD här vill man ju ha vår . Men men. Våren kommer säkert hit också så småningom =)

Idag var det först frisörlektion. Det var ju inte riktigt min dag så det gick som det gick. MEn men =) Sedan var det en snabb lunch och sedan mattelektion. Vi har fått upp ett bra flyt på just mattelektionerna tycker jag!  Efter skolan gick jag och Natta upp till Mcdonalds. I snöväder ja. Och åt inget mindre än en McFlurry med typ Lion smaks grej :D namnam. Och självklart läckte ju mina skor med. Så det var som en swimingpool där i. Kallt, speciellt då det typ är en minus ute eller något. Men men, sånt händer.  =)

Nu ska jag minsann bara ta det lugnt. Och minsann fixa nån bild att lägga upp. Det ÄR en aning tråkigt med bara text, text, text och åter text. Men that´s life =)  

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0